BESTYRELSEN 2.0
Bestyrelsesuddannelse
på MBA-niveau.
Bestyrelsen 2.0
Just-in-time er et begreb, der lige nu dukker oftere og oftere op i uddannelsesdebatten, naturligvis på grund af den uhyggeligt hurtige erhvervsudvikling. Stort set enhver leder, uanset niveau, er i disse år nødt til at tilegne sig frisk viden og erfaring om ledelse – i takt med at erhvervslivet oversvømmes af en strøm af nye forretningsmodeller. Med vores bestyrelsesuddannelse er det lige på og hårdt. Det handler om at lade sig inspirere og direkte sætte den nye viden i spil – alt sammen leveret direkte af professionelle undervisere, der ved, hvad de taler om. Er du interesseret i at læse mere om, hvad Business Institutes Bestyrelsen 2.0 går ud på, så hent brochuren nedenfor.
Tilmelding til Bestyrelsen 2.0
Udfyld formularen nedenfor. Efter tilmelding vil du blive kontaktet af vores personale, der vil lede dig gennem alt det praktiske, så du bliver klædt bedst muligt på til dit forløb.
Bestyrelsen 2.0: Din unikke vej til bestyrelsessucces
Kombinér personlig udvikling med en førsteklasses bestyrelsesuddannelse på MBA-niveau. Med Bestyrelsen 2.0 får du en individuel kompetenceudredning, der resulterer i et skræddersyet bestyrelses-CV og et klart bestyrelsespitch – dit personlige brand i bestyrelsesverdenen. Uddannelsen fokuserer på at ruste dig til at navigere i komplekse paradokser og balancere strategiske modsætninger, alt sammen i et fleksibelt læringsmiljø. Du får praktiske værktøjer, virkelighedsnær læring og adgang til et stærkt netværk af erfarne ledere.
Bestyrelsen 2.0 udvikler både din personlige og professionelle kompetence, så du kan gøre en reel forskel i bestyrelseslokalet.
Klart og overbevisende bestyrelsespitch: Lær at kommunikere din værdi med præcision og gennemslagskraft – et essentielt værktøj til at positionere dig i bestyrelsesverdenen.
Fokus på personlig branding: Styrk din evne til at positionere dig selv strategisk i forhold til ønskede bestyrelsesposter og fremtidige karrieremuligheder.
Bestyrelsesuddannelse på MBA-niveau: Få en international akkrediteret højkvalitetsuddannelse, der kombinerer teoretisk dybde med praktisk anvendelighed.
Paradokshåndtering som kernefokus: Bliv klædt på til at balancere komplekse modsætninger som kortsigtede mål vs. langsigtet strategi og innovation vs. stabilitet.
Virkelighedsnær læring: Arbejd med cases og dilemmaer fra den virkelige verden, der gør undervisningen relevant og praksisorienteret.
Tilmelding til Bestyrelsen 2.0
Udfyld formularen nedenfor. Efter tilmelding vil du blive kontaktet af vores
personale, der vil lede dig gennem alt det praktiske, så du bliver klædt bedst
muligt på til dit forløb.
Næste modul
24.02.25
i Århus
Tilmelding til Bestyrelsen 2.0
Udfyld formularen nedenfor. Efter tilmelding vil du blive kontaktet af vores personale, der vil lede dig gennem alt det praktiske, så du bliver klædt bedst muligt på til dit forløb.
Næste modul
11.08.25
i Hellerup
Tilmelding til Bestyrelsen 2.0
Udfyld formularen nedenfor. Efter tilmelding vil du blive kontaktet af vores personale, der vil lede dig gennem alt det praktiske, så du bliver klædt bedst muligt på til dit forløb.
Hvem møder du som studerende
Sara Øllgaard
Læs mere om personen
Sara Øllgaard
Roberto Verganti
Læs mere om personen
Roberto Verganti
Rasmus Haugaard
Læs mere om personen
Rasmus Haugaard
Nils Elmark
Læs mere om personen
Nils Elmark
Morten Fogsgaard
Læs mere om personen
Morten Fogsgaard
Lotte Lüscher
Læs mere om personen
Lotte Lüscher
Lisbeth Holt Lenskjold
Læs mere om personen
Lisbeth Holt Lenskjold
Lars Ib
Læs mere om personen
Lars Ib
Kristian Dahl
Læs mere om personen
Kristian Dahl
Kasper Meier Lorentzen
Læs mere om personen
Kasper Meier Lorentzen
John Chr. Aasted
Læs mere om personen
John Chr. Aasted
Joanne Hyland
Læs mere om personen
Joanne Hyland
Andrea Kates
Læs mere om personen
Andrea Kates
BESTYRELSEN 2.0
Tidsforbrug
Tidsforbrug
BESTYRELSEN 2.0 gennemføres over ca. seks måneder. Vi har opdelt forløbet i fire kompetenceområder, der hver indeholder vigtige tematikker for morgendagens bestyrelsesmedlemmer. Med fire undervisningsdage bliver du ajourført med de nyeste tanker og idéer indenfor moderne og praktisk lederskab og strategi. De fire undervisningsdage afvikles som enkeltdage.
BESTYRELSEN 2.0
Ingen optagelseskrav
Optagelseskrav
Der er ingen officielle optagelseskrav på BESTYRELSEN 2.0. Vi ønsker at få en bred skare af ambitiøse ledere fra den private og offentlige sektor, der ønsker at gennemgå et målrettet og intensivt forløb. Vi mener, at det bedst opnås ved at opstille så få barrierer som muligt, hvorfor din vej til optagelse ikke hæmmes af din akademiske baggrund. Kontakt os gerne for at høre om dine muligheder for at deltage på BESTYRELSEN 2.0, og hvad det kræver.
Er du stadig i tvivl?
Hvis du er usikker på, om du kan passe en BESTYRELSEN 2.0 ind i dit liv, så lad os tage en snak om det sammen.
Pris
34.900 DKK
ekskl. moms
Finansieringsmuligheder
Selvfinansiering
Ved selvfinansiering betaler du selv for hele uddannelsen, og du har ikke mulighed for skattefradrag.
Arbejdsgiverfinansiering
Ved arbejdsgiverfinansiering er det din arbejdsplads, som afholder alle omkostninger til din uddannelse. Udover selve uddannelsesgebyret kan din arbejdsplads ligeledes afholde omkostninger til materialer, kost og logi; alt dette er inkluderet i vores komfortpakke, som du kan læse nærmere om i informationsarkerne for de enkelte uddannelser.
Ved arbejdsgiverfinansiering er omkostningerne skattefrie.
Bruttolønsfinansiering
Med en bruttolønsordning betaler din arbejdsgiver omkostningerne til din uddannelse i første omgang. Herefter er det op til jeres individuelle aftale, hvor meget du som medarbejder skal afdrage.
Du kan altså enten betale hele prisen gennem din bruttoløn, eller du og din arbejdsgiver kan deles om prisen. Hvordan, I laver aftalen, er helt op til jer.
I begge tilfælde vil prisen på uddannelsen være skattefri for begge parter.
Du kan læse mere om bruttolønsordningen på Skats hjemmeside: https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1920475
Har du spørgsmål?
Hvis du vil du vide mere om vores uddannelser, ansøgningsprocessen eller andet, så lad os tage en snak om det sammen.
Kontakt
Åbningstider
Kontor- og telefontider:
Man – fre: 9-13
Hovedkontor
Business Institute ApS
Tuborg Boulevard 4
2900 Hellerup