Nils Elmark

Titel: Consulting Futurist ved Incepcion i London, MSc. in Public Relations

Nils Elmark er stifter af Incepcion i London, og derudover uddannet journalist fra Journalisthøjskolen i Århus. Han er fremtidsforsker og Master of Scinence i Public Relations fra Stirling University i Skotland.

Nils Elmark er grundlægger og futurist for Incepcion Ltd i London. Han er en blændende taler og har inspireret internationale erhvervsledere til at skabe nye visioner og strategier gennem de sidste 25 år.
Hans fokus er moderne ‘haute couture’-strategier baseret på global trendforskning. Han søger ikke “bedste praksis – men ny praksis.
Gennem hans arbejde hjælper Nils ledere med at udvikle fremtidige virksomheder, og han har en baggrund som international rådgiver inden for branding og kommerciel identitet.
Nils Elmark er uddannet erhvervsjournalist, og har været redaktør for flere magasiner og grundlægger af tre konsulentfirmaer med ansvar for udviklingsprojekter for mere end hundrede nordiske og internationale virksomheder inden for enhver tænkelig branche.
Han er nyhedsreporter fra Dansk Journalisthøjskole i Aarhus og har en kandidatuddannelse i public relations fra Stirling University i Skotland.
Han har vundet den europæiske forretnings etiske essay-pris ved London Business School og har forfattet tre bøger om henholdsvis fremtidsforskning, humor og strategisk kommunikation samt astronomi og idehistorie.

Nils har stiftet fire virksomheder indenfor kommunikation, branding, coaching og fremtidsforskning, og Nils har derudover arbejdet som ledelsesrådgiver for internationale virksomheder som Procter & Gamble, Ikea, H&M, A.T. Kearny og Lockheed Martin. 

Hos Business Institute underviser Nils Elmark på XBA-uddannelsen og har gæsteindlæg på MBA-uddannelserne.