Playing to Win
Dato: Mar 22 2020
Af: Roger Martin m.fl.
Køb bogen her: https://www.saxo.com/dk/playing-to-win_a-g-lafley_hardback_9781422187395 🔗
er tidligere dekan for Rotman School of Management i Toronto og blev i 2013 kåret som den 3. mest indflydelsesrige ledelsestænker af Thinkers 50 (se yderligere information om Roger Martin på Club House under menuen ’Toppen af poppen’). Roger Martin har tidligere udgivet en række bøger indenfor temaet ”Integrative Thinking”, som har gjort Rotman School of Management verdenskendte indenfor ledelse og nytænkning. Han har udgivet:’The Opposable Mind’ (2008), ‘The Design of Business: Why Design Thinking is the Next Competitive Advantage’ (2009) og ‘Fixing the Game: Bubbles, Crashes and What Capitalism Can Learn from the NFL’ (2011). A.G. Lafley, er CEO for Procter & Gamble og blev i 2013 kåret som nr. 26 på Thinkers 50 rangering af de mest indflydelsesrige ledelsestænkere i verden. A.G. Lafley har tidligere udgivet ‘The Game-Changer: How You Can Drive Revenue and Profit Growth with Innovation’.