business-institute.dk bruger cookies til trafikmåling, optimering af sidens indhold og markedsføring. Når du bevæger dig videre, accepterer du vores brug af cookies.

Harward Business Review

Introduktion

I 1994 blev en lille ’not-for-profit’ afdeling af Havard Business School grundlagt med en mission om at forbedre ledelsespraksis i en foranderlig verden. Harvard Business Publi-shing, som afdelingen i sin tid blev kaldt, hedder i dag Harvard Business Review (HBR) og har oplevet en monumental udvikling.

HBR er blandt verdens mest anerkendte ledelsesmagasiner, har cirka 450 medarbejde-re spredt ud over flere kontinenter, og de inspirerer hver anden måned med udgivel-sen af deres magasiner. Heri bliver der sat fokus på alverdens ledelsesmæssige udfor-dringer såsom forandringsledelse, strategi, drift og markedsføring (www.hbr.org).

Hos Business Institute har vi i mange år draget inspiration fra HBR pga. deres akademi-ske indhold, som er tiltænkt den praksisnære ledelsesverden. Derved betragtes maga-sinet som en betydelig kilde til ny inspiration på det uddannelsesmæssige plan, nu så-vel som i den nærliggende fremtid. Magasinet har været og er stadig en i særdeleshed velbenyttet kilde, når ny information til vores Inspirationsside findes.

I løbet af magasinets seneste 15 måneder (juli 2017 til oktober 2018) har vi undersøgt HBR’s mest relevante fokusområder inden for fremtidens globale tendenser set ud fra et ledelsesmæssigt perspektiv. Disse tendenser vil blive sat i spotlyset i denne rapport.

Underbilag

close
Hvad kan vi hjælpe med?
ring til os eller udfyld formular
phone
Man-fre: 9-13
+45 98 18 80 00
location_on
Business Institute
Vesterbro 18
9000 Aalborg

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Din besked indeholdte et forbudt ord

perm_identity
mail_outline

Tak for din email.
Vi kontakter dig snarest.

mail_outlineHvad kan vi hjælpe med?